allhallows-familie-buijtendijk.reismee.nl

4e dag

Vandaag dinsdag was het nu eindelijk de dag om met elkaar naar Londen te gaan. We hadden er al veel over gesproken maar nu ging het dus gebeuren. We zijn 9.00u van het park weggereden de bedoeling was zo ongeveer voor 9.30u op het station in Strood te zijn. De auto parkeren was een fluitje van een cent in de straat dus voor het station, met wat losse munten 5 pond 40 cent konden we daar de gehele dag staan. Aan het loket bestelden we de treinkaartjes inclusief het gebruik maken van de underground (het metro netwerk). Na op het perron even gewacht te hebben kwam de trein van 9.47u naar Luton aan. Het was weer een leuke rit zo met elkaar. Inmiddels aangekomen in londen bij het station London bridge was het zo ongeveer 11.00 uur. Als eerst zijn we naar de towerbridge gegaan waar al weer veel bezoekers rondliepen. Daarna zijn we naar de big ben geweest deze was in zijn geheel opgeknapt en stond er weer fraai bij. Voor de kinderen vonden we het leuk om eerst maar de hotsspots te bekijken. We zijn daarna naar het paleis van de koning gegaan om daar weer de nodige fotos en film te maken. De kinderen waren niet meer te houden en vroegen steeds (omdat we dat beloofd hadden) om naar M&M world en de Disney store te gaan. Welnu dat is allemaal gelukt. Bij elkaar op dat moment hadden we 15 km gewandeld door de stad, en was het tijd voor het avond eten (de Pizza hut was het plan) en daar zijn we ook wezen eten. Het was inmiddels 18.00u best wel honger dus na zo een inspanning. Na wat leuke gesprekken met de eigenaar te hebben gehad en prima te hebben gegeten was het tijd voor de terugreis. We kwamen 9.45 uur terug in strood zo te zien op tijd want de wegwerkers hadden het plan om die avond 21.30 uur de weg te gaan asfalteren (wat we niet wisten).Maar geen probleem ze waren nog niet begonnen. Inmiddels na 17 km lopen deze dag was het dus tijd om naar bed te gaan na deze geslaagde dag.