allhallows-familie-buijtendijk.reismee.nl

7e dag naar Londen

Vandaag vrijdag zijn we weer naar Londen geweest. We zijn via de nieuwe elizabeth line naar Londen gereden deze line gaat direct naar het centrum. Hier even een linkje voor de liefhebbers https://nl.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_line. We zijn als eerst naar Hamleys gegaan een grote winkel met 5 verdiepingen aan speelgoed genoeg keus dus. Maar in ons geval kijken kijken en niet kopen. We zochten voor de kinderen iets maar dat konden we niet vinden. Voor de liefhebbers even een linkje https://www.londen-nu.nl/leuke-winkels/3882-speelgoedwinkel-hamleys.html.

Richard wilde zo graag naar het Battersea Power Station,het was inderdaad een indrukwekkend gebouw dat is omgebouwd naar de nieuwe tijd. De kinderen en corianne met ma waren bij de speeltuin gebleven. Linda en danielle waren aan het shoppen in oxfortstreet. Even een linkje over het station,

Wat de kinderen zochten was te koop bij selfridges london, hier hadden we dus meteen afgesproken met linda en danielle. Welnu de kinderen ook weer blij ,hadden niet gedacht dat het te koop was.

Aan het eind van de middag weer terug naar het park,we konden het niet te laat maken want we moesten toch alweer inpakken voor de volgende dag.